لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

روزه

گیرند همه روزه و من گیسویت 

 

بینند همه هلال و من ابرویت 

 

از جمله ی این دوازده ماه تمام 

 

یک ماه مبارک است و آن هم رویت

نظرات 22 + ارسال نظر
فرفری...! سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 http://reminders.blogsky.com/

التماس دعا :)

سخت محتاجم به دعا.

فرید سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:17 http://fsemsarha.blogfa.com

سلام
کودک که بودم تمام شادی روزه ام به آش افطار و پلومرغ سحرش بود....
به قبول باشه های بزرگترها که قند توی دلم آب می کرد....
به صف های طویل نان داغ و سبزی....
به چرت زدن های ملس ظهر در صف نماز جماعت مسجد وقتی مامان رکوع و سجده می رفت....
کودک که بودم حداقل روزه هایم به همین چیزهای به ظاهر ساده بند بود...

سلام.واکنون چنان گرفتارم که فقط اذان غروب بیادم می آورد که روزه ام و باید چیزی بخورم.در تمام روز یادم نیست که دهانم برای چه بسته است؟و قرار ملاقات هایم را در میقات فراموش می کنم.آن حیاط پر از یاس امین الدوله وتختی با گلیمی و سماوری که ما را دعوت به خوردن یک استکان چای می کرد .یادش بخیر.

یکدفعه فکر کردم که متن شما را به پایان ببرم.از زبان شما نوشتم اگر جز این است ویرایش بفرمایید.ممنون

مریم سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:05 http://www.2377.blogfa.com

چه قشنگ !
مال کی بود ؟
خوبی ؟

سلام خوبم شما چطورید؟شعر مال یک بنده خداست.

مهسا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:26 http://deleasemooni.blogsky.com

عالی بود مثل همیشه
منم آپم بیا نظراتم بگو

سام عزیزم لطف داری .حتما میام.


الان اومدم هر کار کردم باز نشد.چی شده؟

آفتاب سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:12 http://aftab54.blogfa.com/

سلام عزیز دلم .. امیدوارم خوب باشی .

آفتاب مهربونم چطوره؟خوبی؟با گرما چه می کنی؟هرچند فکر کنم عادت داری چون خودت آفتابی.

ققنوس خیس سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:04

:)

سلاااااااااااااام .خوبی؟مدتی بود که بی خبر بودم.خوشحالم که به من سرزدی.

آذرخش چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 http://azymusic.persianblog.ir/

ببینم توی اون ماه مبارک سحری افطار هم میدن؟؟

سلام مادر بزرگ عزیز
خوبی؟خوشی؟سلامتی؟
خوش میگذره؟
چه عجب آپ فرمودین
چشم ما روشن شد
و اونم چه شعر قشنگ و بجایی

دستت درد نکنه که می خوای واسم دایره زنگی(داریه زنگی) بخری.اتفاقا خیلی هم خوبه و چند وقت پیشا بفکرش بودم. کلا دوست دارم هر سازی رو داشته باشم. حتی داریه. فقط خدا نکنه کسی بخواد هرچی دارم رو بریزه روی دایره
به...پس خبر نداری. ده دوازده ساله کارمندم. دیگه دارم بازنشسته میشم. هـــــــی. مادر بزرگم مادربزرگهای قدیم.اینقدر سرت بکارهات گرمه که خبر نداری نوه ات کی بزرگ شد و کی رفت سر کار.
این رسم روزگاره. یعنی این روزگاره (فیلم قیصر)
آخر هفته بهت خوش بگذره. جاهای خوب خوب برو. خوراکی هم خوردی منو فراموش نکن.اونم خوراکی های چرب و چیلی

نوه ی گلم ،در سحر ،سحری می دن و در غروب ،افطاری.چرا قاطی کردی؟ماه مبارک سحری!!!!

از تعریفی هم که کردی ممنون یادت باشه آدما تو هر سنی که باشند از تعریف خوششان میاد.

برات می خرم حتما ولی واقعا اگر یه روزی کارامونو بریزند روی دایره چی میشه؟
چو فردا نامه خوانان ،نامه خوانند

تو را از نامه خواندن شرمت آید

البته جناب بابا طاهر مقصودش منم ،چون نوه ی من کارای خوب می کنه.

ده دوازده ساله کارمندی؟؟؟؟پس لابد همسر هم داری.ای داد ای بیداد،این دخترا نوه ی گلمو که تازه حقوق هم می گیره از دستم در آوردند

اینقدر غذاهای چرب نخور چاق می شی ها،گفته باشم.

خودت چرا آپ نمی کنی؟هی میام سر می زنم.

آذرخش چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 http://azymusic.persianblog.ir/

دستت درد نکنه دیگه. یه نوه دیگه هم پیدا کردین. من نوه بزرگتر و اولی هستم باید هوامو داشته باشی و واسه من بیشتر اسباب بازی و پیانو و داریه و ...بخریا.قبول؟؟
تازشم من اگه واسم پیانو و ارگ و اسباب بازی نخری بازم مایه میذارم و خفن می ترکونم. من از اون نوه کار درستام.اما یه بدی دارم. نمیذارم کسی دست به وسایلم بزنه. (قابل توجه قندک عزیز).

آره مادر جون یه دفه یه نوه ی دیگه هم پیدا کردم.ولی اون خیلی قانعه به ارگ رضایت داده.باشه میرم ازاون وام های چند میلیاردی می گیرمکه اصلا ضامن نمی خوادبعد هرچی دلتون خواست براتون می خرم.

من این نوه مو خیلی دوست دارم آخه خیلی گللللللللللللللللللللللللللله

آذرخش چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 http://azymusic.persianblog.ir/

شما خوبی از خودته مادربزرگ عزیز
دستتم درد نکنه که می خوای وام بگیری واسه ما چیز بگیری
اما اون ارگی که قندک جان مد نظرشه همچین ارزون هم نیستا. گفته باشم. من چون نوه اولم باید واسم بیشتر بگیری
خداییش حسودیم شد
ضامن هم خواستن من حاضرم برم خودمو گرو بذارم

تعریف نمی کنم راستشو می گم.شما تعریفی هستی
چشم منم در اولین فرصت آپ میکنم
ممنون که بهم سر میزنی
روز و روزگارت خوش باد



باشه همیشه یادمه که نوه ی اولی.بهترشو برات می خرم.دعا می کنم همیشه در شرایطی که دوست داری قرار بگیری و به آرزوهات برسی.باشه نوه ی گلم

دانیال چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:00 http://www.danyal.ir

نزول تجلی بخشی از وجودش شده است این روزها ...
رمضان هم یکیش !

ای دفتر حسن تو را فهرست خط و خال ها

تفصیل ها پنهان شده در پرده ی اجمال ها

آتش فروز قهر تو،آیینه دار لطف تو

هم مغرب ادبارها،هم مشرق اقبال ها

پیشانی عفو تو را پرچین نسازد جرم ما

آیینه کی بر هم خورد از زشتی تمثال ها

مریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:13 http://www.2377.blogfa.com

از این که باعث ناراحتی شدم معذرت می خوام !
یه سوال بپرسم ؟
چند سالته !!!!!!!!!

خواهش می کنم بیشتر نگرانت شده بودم.

اولا که سن یک خانوم را نمی پرسندثانیا در پروفایلم نوشتم۹۹سالهای بابا چرا می خندی؟مگر در ژاپن یک خانوم ۱۰۲ ساله در کنکور شرکت نکردوالا

ستوده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:01 http://saba055.blogsky.com/

سلام ویس عزیزم .
ماه رمضان بر تو مبارک .
ما را در دعاهای خیرت فراموش نکن

محتاجم به دعایت عزیزم.

نازنین چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:03

همه روز روزه بودن همه شب نماز خواندن
همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن
به خدای که هیچ یک را ثمر آنقدر نباشد
که به روی نا امیدی در بسته باز کردن
سلام ویس عزیز التماس دعا.

سلام نازنین جان.آی گفتی...افطاری های آنچنانی ،خدایا به داد ما برس

پرنیان چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:49 http://fathebagh.blogsky.com

ای کاش در این یک ماه روحمون رو هم پالایش کنیم. گرسنگی های طولانی مدت بدون یک ذره ایمان به درستی و راستی برای خداوند آیا ارزشی داره ؟ بعید می دونم!

واقعا نمی دونم.با زبان روزه،دروغ و بد گویی و کارهای دیگه.واقعا گیج میشم.

ندا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

برای منم دعا کن دوست خوب و نازنینم

سخت محتاجم.

ندای عزیزم چطوری و روزگار را چگونه می گذرانی؟

کوروش پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://korosh7042.blogsky.com/

درود بر ویس عزیز
به نازک خیالی های درادبیات که میرسه ادم.واقعا تعجب میکنه
واقعا بی نهایت زیبا ست
شعر عالیه ای انتخاب کردی عزیز. ولی من از تصنیفی که با خواندن
این شعر یادم امد،خیلی خوشم آمد
روزه دارم منو افطار لبم ، لعل لبت
آری افطار رطب در رمضان مستحب است


به به،چه مستحب واجبی!!!!!!!!!!!!!!!

ببخشید،جواب بیت زیبای شما با گستاخی داده شد.

فرخ جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 http://chakhan-2.blogsky.com

بالاخره هر کسی داره یه چیزی رو می گیره ... یکی روزه و یکی گیسو و یکی هم . . . بماند !
امیدوارم همه بگیرند و به چنگ بیارن .
امیدوارم کسی چیزی از دستش نره ....

من که فقط در محدوده ی واژه کار می کنم.هیچی نمی گیرمتازه از دست هم دادم،من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود،

آفتاب جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:17 http://aftab54.blogfa.com/

ویس عزیزمن سلام ..الهی که به همین روزهای عزیز نور امید و آرامش تو زندگیت بتابه ..به پاس زحمات و رنجی که کشیدی نازنینم .

آمین.چه دعای دلچسبی کردی!!سلام وممنون.

باران شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:04

سلام
و
یه شیطونی به سبک باران:
این پروفایل شما فیکس شده روی سن 99!
راست میگن سن خانوما از یه عددی بالاتر نمیره ها!!

عزیزم باران،بلاگ اسکای سن سه رقمی نداره.وگرنه صدساله شدم.


حالا گفتم عزیزم به دل نگیری ها.....دهخدا در یک مقاله طنزش با یک دمدمی حرف می زنه و اول هر جمله اش می گه:آخه عزیزم دمدمی....

مریم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:27 http://www.2377.blogfa.com

پس من چرا این پروفایلتو نمی بینم ؟!!!!!!!
چه خوب موندی پس !

چرا نمی بینی عزیزم.

خیلی خوب موندم ماشالله

باران چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:48

اونوقت به ما میگن شیطووووون!!!
وااااااااااالا!!

مظلوم تر از من کیه؟بیچاره من

باران سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11


مظلوممممممممممممممممم؟!!!!!!!!!
..
میخواین یه نظرسنجی بذاریم؟!

در باره ی چی نظر سنجی؟

۱-روزه

۲-دوبیتی من

۳- گیسوی نگار و دیگر ترکیبات زیبایش،ابرو،روی چو ماهش

۳-ترجیح گزینه ۳ به جای گزینه ۱

۴-ترجیح گزینه ۱ به جای گزینه ۳

۵-رد کردن تمام گزینه ها

جواب بدهید مدت پاسخگویی:{۳ ثانیه}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد