لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

من یار مهربانم

یک زمانی ، هنگام خریدن کتاب ، کافی بود به قیمت پشت صفحه و گاهی داخل جلد نگاهی بیاندازی و اگر پولشو داشتی بخری و اگر نه ، راهتو بگیری و بری. اما این روز ها به گمانم قیمت برچسب ها خیلی ارزون شده چون یک کتاب می خری ، روی برچسب اولی نوشته 16000تومان ، کمی کج چسبونده شده ، کنجکاویت گل می کنه با دقت شروع می کنی به کندن برچسب ، روی زیری نوشته 11000تومان ، و برچسب زیرین نوشته 8500 تومان.به تاریخ چاپش نگاه می کنی نوشته 1389و مات و متحیر نگاه می کنی که یک کتاب چه رشد صعودیی کرده و به فیش حقوقیت که مات تو را نگاه می کند که راستشو بگو با من چگونه احوالی داری؟ و بعد یاد "فی مقامات شیخ ما ..." می افتی که با آن همه کرامات چگونه در مقابل اینهمه رشد ، در ابعاد گوناگون این زندگی لعنتی ، وامانده است.آن شیر بیشه ی .... 

 

پ . ن 1: یکی گفت بابا شیر توشیره ، تمام انتشاراتی که حق شرکت نداشتند کتاب هایشان را زیر نام انتشاراتی دیگر آوردند آب از آب هم تکان نخورد. 

 

پ . ن 2  : در یک نمایشگاه فرهنگی ، به نام کتاب ، بگیر و ببندی بود که مپرس ، باور نداری به ایمیلت سر بزن. 

 

پ . ن 3 : به من کمک کنید ، البته ماجرای گدای جلوی امامزاده نیست ، واقعاً کمک کنید .چرا؟ 

 

مدتی است که در وبلاگ من اتفاقی افتاده است و آن هم قاطی شدن حروف است ، یعنی نمی توانم جواب کامنت ها را به فارسی بدهم ، و برای کامنت گذاشتن در بعضی وبلاگ ها به راحتی فارسی می شود و بعضی فقط حروف انگلیسی می شود نوشت. اگر بلد هستید بگویید چکار کنم؟ ممنون

نظرات 22 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 http://88888888.blogsky.com

دروغ چرا از اینکه دستنوشته های خودته نه کپی خیلی باهات حال کردم...
موفق باشی

سلام ممنون که به من سر زدی.راستی یه چیزی بگم؟ آدرس وبلاگت با این همه 8 ، چه بر سر چشم های آستیگمات میاره

آذرخش شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام و صد تا سلام
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
چه خبر مبرا؟
خوشحالم که بازم میای و می نویسی
و شرمنده اگه دیر اومدم
روز زن هم با کلی تاخیر مبارک باشه
در مورد مشکل فارسی و انگلیسی این روش رو امتحان کن:
کلید ALT و SHIFT سمت چپ رو همزمان بگیر ببین درست میشه، اگه نشد ALT و SHIFT سمت راست. با این دو کلید بازی کن شاید درست بشه
امیدوارم همه مشکلاتت حل بشه
ایام بکام

سلام نوه ی دانشمندم.فعلاً همین کاری را که گفتی کردم. نمی دونم در کامنت های بعدی هم جواب می ده یا نه؟

خوبی ؟ در چه حالی؟ من هم سازگاری با محیط پیدا کردم .فعلاً

روز زن چیه بابا جان. فعلاً که همه چی مردانه است.ولی جات خالی چه پیامک های با حالی راجع به روز مرد داره می رسه.ولی حیف که من طرفدار هم زن ها و هم مرد ها هستم ولی خوب برای خنده های بی دلیل بد نیست.یکی از اونا را برایت می نویسم به شرطی که ناراحت نشی:

روز زن تمام شد حالا نوبت مرد است.خدایا در آفرینش مردها ، کیفیت را فدای کمیت نکن....ادامه داشت ولی خوب بهتره ننویسم.

ستوده شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام ویس عزیزم .
منم وقتی به فیش حقوقم نگاه میکنم وبه جنس هایی که روز به روز گرانتر میشوند بدون نظارت کله ام وت میکشد .
هر روز خود را فحش میدهم که چرا باید اینجا زندگی کنم چرا میلیادر نشدم تا بتونم در یک کشور دیگر به راحتی زندگی کنم .
چند جلد کتاب خریدم شدن 40 هزار تومان .

سلام ستوده ی عزیزم .چطوری ؟ خوبی ؟ پسرها چطورند؟

من هم دوست دارم پولدار باشم ولی دلم می خواد تحت هر شرایطی توی این کشور زندگی کنم.نمی خوام بحثی کنم یا شما را خسته کنم.برای من هیچ کجا ، ایران نمیشه.چند بار آزمودم.ولی به قول شما ایکاش یک نظارت حسابی بود.

هر چقدر بازرس بیشتر بشه ، گرانی بیشتر میشه چون باید رشوه ای که مغازه دار پرداخته از توی جیب من و شما باز پس بگیره.

در هر حال از تمام مهربونی هایت ، سپاسگزارم

ستوده شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 http://sootoodeh.blogsky.com/

ویس عزیز فکر کنم مشکل از قالبت باشه .
امتحان کن وقالبت را به طور امتحانی عوض کن ببین درست میشه

فعلا امتحانی که آذرخش گفت ، انجام دادم تا حدودی حل شد.ممنون

دانیال شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:37 http://www.danyal.ir

علی الحساب تا رفع مشکل ، متن خودتان را ابتدا در text ویندوز تایپ کنید و از آنجا به محل مورد نظر کپی پیست نمایید ...

سلام ویس عزیز

سلام .حال شما چطوره؟ دیریست که بی خبریم

مریم یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:57 http://www.2377.blogfa.com

سلام عزیزم .
خوبی؟
ممنونم برای لطفت .

اومدم امسال نمایشگاه کتاب کلی هم کتاب خریدم ! امتحان ها که تمام بشه شروع می کنم به خوندنشون . هر چند که ناخنکی به بعضی هاشون زدم !

دیروزم مدرسه تمام شد !
جشن گرفتیم جات خالی و خلاصه رفت تا سال آینده اگه بیرونمون نکنن البته !‌
مراقب خودت باش .

یک خسته نباشی حسابی به بهترین و مهربون ترین معلم دنیا.تازه کی قراره بیاد که از شما بهتر باشه، حتماً بازهم معلم می مانی.عزیزم

صادق (فرخ) یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://dariyeh.blogsky.com

سلام ویس عزیز
هر وقت یادداشت تازه ای می گذاری خوشحال میشوم ... خواندن کتاب هم در این روزها دشوار شده ... هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ انتخاب و پیدا کردن کتابی که بتواند عطش درونت را فرو بنشاند . اخلاق ناشران هم به شدت متحول شده ! با بیشترشان که حرف میزنی ، یاد تاجرانی می افتی که می خواهند به سود بیشتری برسند . در این شرایط نویسندگان و شاعران مرحوم نیز در عذابند ..... چه رسد به اهل قلم زنده ای که در قید حیات به سر می برند .
نمی دانم اگر در عصر ما صادق هدایت زنده بود ، به چه روشی خود را می کشت؟؟ پاسخ این سوال در چنین برهوتی غم انگیز برایم اهمیت زیادی دارد!

سلام.حال شما ؟ صادق هدایت برای خودکشی ساعت 5 الی 8 شب یا میرفت زیر پل سیدخندان یا بزرگراه مدرس و چند گزینه ی دیگر، از اتاق گاز خودش ، کشنده ترهاما از شوخی گذشته ، شاید در این دوران که همه دارند خودشونو می فروشند، او هم همین کارو می کردوپستی می گرفت.نمی دونم.خودم از طرفداران او هستم.

مهسا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:03 http://deleasemooni.blogsky.com

آره واقعا این روزا هیچی سرجاش نیست...
همه چیز قاطی پاتی شده...همه هم میخوان سر همو کلاه بذارن
بد دوره زمونه ای شده

می دونی یارو (که امیدوارم اسمشو بدونی) شاعره ، مسوول موسیقی شره ، در حالیکه حتی نت را بلد نیست .فلانی حتی شاید سواد نداره ، مسوول ممیزی کتاب شده ، سبزی فروشه ، رییس بانک شده ، استاد ، راننده ی آژانس شده.خلاصه قاطی پاطیه

باران دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:29

سلاملیکم و رحمه الله!
ببخشین این بنده خدا که کامنتا را درست کرد
اونوقت پاداشی چیزی هم ..؟!!!

سلام.همینکه به لقب "نوه" ی این جانب نایل شدند خودش کلی پاداشه

کوروش دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 http://www.korosh7042.com/

درود بر ویس عزیز
تو کتابی هستی که به هر برچسبی چه فینگلیش یا خود انگلیسی و اگر هم رفع مشکل شد و به قیمت پارسی زیبا
خردار داری مهربان
برگشتت و قلم استواریت را از جان و دل ستوده و طالبیم
باش و از دل همچنان ادیبانه بنویس

ممنونم از این همه حسن ظن شما.

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

لطف ها می کنی ای خاک درت ، تاج سرم

همیشه دلم هوای وب قدیم شما را می کنه.می اومدم می خوندم و می نوشتم و لذت می بردم ولی سایت شدنش کار را کمی سخت کرده است و با این همه همیشه یاد شما هستم استاد

آذرخش دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:54 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال و احوال؟
خوبی؟
خوشحالم میبینم با روزگار کنار اومدی. در حقیقت کار دیگه ای هم نمیشه کرد
همچنین خوشحالم که دانش کامپیوترم یکمی بدرد خورد
دستت بابت نوشتن اون پیامک درد نکنه. نه ناراحت نمی شم. البته کاملشو قبلا خوندم و حسابی لج درآره. اما ما پوستمون کلفته
روزت خوش و خوش باشی

سلام نوه ی گلم.راجع به پیامک ، بدون حب و بغض واقعاً درست نگفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب بابا جان ناراحت نشو.

بله کاری نمیشه کرد.مثل تمام فکرهای ناقصی که می کنم.

قندک دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:57 http://ghandakmirza.blogfa.com

السلام علیک.ارادتمندیم ویس عزیز.بنده پیشنهاد می کنم فعلا کلا از خیر خرید کتاب بگذرید و تا می توانید خلاف نمموده دانلود بفرمایید فوقش پول کاغذ می دهید.حالا که خودشان دوست دارند چرا ما خودمون را اذیت کنیم

واقعاً درست می گی.باور می کنی زده بود به سرم ماشین حمل گوشت بخرم برم برسونم به قصابی هاخنده نداره ، راست گفتم

قندک دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:00 http://ghandakmirza.blogfa.com

ضمنا تخصص بنده در خراب کاری است.شرمنده.

اختیار دارید .قربان

قندک دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:05 http://ghandakmirza.blogfa.com

یار مهربان؟ گشتم. نبود. نگرد .نیست!

آن که یافت می نشود ، آنم آرزوست

مهستی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:25 http://mz991.blogsky.com

سلام

روزتان به خیر و شادی باد .

سلام عزیزم.چطوری؟ سالم باشی که بهترین هدیه ی خداوند است.

کوروش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 http://www.korosh7042.com/

ویس عزیز با درود و عرض شادباش و خوش قدمی
گویا با سایت من مشکل اغاز شد و با ان هم پایان گرفت
نمیدانی چقدر شادمانم
که شادی ات آرزوی همیشه من است

سلام وصد سلام. مشکلات پایان ندارد ولی گاهی شونه های آدم تاب تحملش را از دست می ده و باز دو باره تکرار .در هر حال وقتی دیدم که تونستم در سایت شما فارسی بنویسم خیلی خوشحال شدم. برایتان سلامتی از خدا می خواهم.

آفتاب سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:11

سلام

سلام از من است آفتاب مهربان. خوبی؟ همیشه خوب باش

ونوس چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:36 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام به ویس عزیز
تازه متوجه شدم برگشتی و شروع کردی به نوشتن
خوشحال شدم
امیدوارم خوب خوب باشی

سلام دوست من . من هم خوشحالم که اومدی .هر چقدر سعی کردم نتوستم وارد سایتت بشم .بازم سعی می کنم.ممنون

مهستی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 http://mz991.blogsky.com

سلام ویس عزیز .

اومدم سلامی بگم و آرزوی روزها و هفته ای خوشی برات بکنم و آروم راهم رو بگیرم و برم ...

سلام .سلام از من است. من هم برات همین آرزوها را دارم .خوش باشی

پرنیان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

سلام
دیوانی از حافظ رو در مدت سه سال چندین بار برای هدیه دادن خریدم از سه سال تا چندماه پیش که قبل از گرانی وحشتناک اخیر بود هر بار دو برابر دفعه قبل پول دادم .


درست می شه انشاالله . سختی ها همیشه مال صد سال اوله .

سلام.آخه باباجان من که 102 ساله شدم و هیچی هم درست نشده بگذار تا دویست سال دیگه

ایمان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:49

سلام دوست...
خوشحالم که هستی دوباره...
بیشتر می خونمت این روزها...

پیروز باشی

سلام

ممنون که سرزدی

ستوده جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:27 http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام ویس عزیزم .
خدا را شکر مشکلت حل شد و دوباره نوشته های زیبایت را دیدم .
دلم برات تنگ شده .
دیشب کلی برات دعا کردم .
موفق باشی

بابا کجایی ؟ صد بار اومدم ، می نویسه اصلاً چنین وبلاگی در بلاگ اسکای نداریم.داشتم خل می شدم الان هم مطمئن نیستم که باز وبت باز بشه چکار کنم.همین الان میام اگر دیدی نیومدم بدون مشکل داری.

در ضمن سلام .ار تمام مهربونی هایت ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد