لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

ای بابا

یک ایمیل خوندم با این مضمون : خدایا یه سری هم به اروپا و آمریکا بزن ، اونا خیلی خوشحالندا 

 

خوب یعنی چی ؟بابا جان یعنی اینکه وقتی کاروان ورزشی تمام کشورها وارد سالن در لندن شدند خندان بودند ولی کاروان ایرانی ها افسرده بودند و آدم گریه اش می گرفت . 

 

نشان شوالیه ی هنری از طرف فرانسه به خانم لیلا حاتمی داده می شود ، خوب لابد به ما چه ، چون هیچ جا نگفتند. 

دو تا آدم با اسلحه رفتند مرغ ها را دزدیدند . 

ترس و فشار داره ما را می کشه .چند سال ؟ کی تموم میشه ؟ چرا دو تا تار مو این همه مسئله سازه ولی تورم به این زیادی ، کی ما ، من نبودم دستم بود ، اسغفرالله ، تورم کجا بود .ماشاالله مردم ما پول فراوانی دارند فقط برای این که چشم نخورند خودشان را به گدایی می زنند و از سطل زباله غذا بر می دارند.مردم ما اصولاْ تنوع طلب هستند. 

 

امان از این سفره های افطاری!!!!! 

 

دست مزن ! چشم ببستم دو دست  

راه مرو ! چشم ، دو پایم شکست  

 

حرف مزن ! قطع نمودم سخن 

 

نطق مکن !  چشم ، ببستم دهن 

 

هیچ نفهم !  این سخن عنوان مکن 

 

خواهش نا فهمی انسان مکن 

 

لال شوم ، کور شوم ، کر شوم 

 

لیک محال است که من خر شوم 

 

سید اشرف الدین حسینی (نسیم شمال)

 

نظرات 18 + ارسال نظر
پرنیان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17

سلام عرض شد
وا !
چشه ؟ همه چیز به این خوبی . کلی اس ام اس های خنده دار می گیریم این روزها در مورد مرغ و یه عالمه می خندیم و شاد می شیم. شادی از این بهتره و ارزونتر سراغ داشتی ؟ سونامی نمک هم که از دریاچه ی ارومیه به سمتون در حرکته . می دونی یعنی چی ؟ یعنی لحظه هامون همشون نمکی می شن
لیلا حاتمی هم به ما چه اصلا !‌ بچسب به گلشیفته ، که سوژه شده واسه ی آدمهایی که خیلی دوست دارن زیاد حرف بزنن .
کاروان ورزشی هم خسته اند وگرنه از تک تکشون سوال کنی میگن همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم

به غرعااااااان

سلام به روی ماهت .عزیزم

بابا جان واقعاً که درست گفتی .اون اس ام اسه را راجع به آقا خروسه خوندی؟ که میگه ، خوب شد مرغ گرون شد و نوامیس ما لخت و پتی از پشت ویترین ها جمع شدند
لحظه ها که نمکی بشه همه فشارخون می گیرند و سکته می کنند و خوش به حال بعضی ها میشه.
وقتی این قدر همه آروم و ساکتند و مات ، آدم یاد زلزله ی 8 ریشتری میفته

آذرخش شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
حال و احوال؟
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
کیفت کوکه؟
امیدوارم همیشه اینطور باشه
بد دوره و زمونه ای شده. خدا بخیر بگذرونه
یه آهنگ جدید هم گذاشتم
خوشحال میشم بیای
شاد و سربلند باشی

سلام .خوبی؟ آره کیفم بدجوری کوکه آخه تازگی یک کیف کوکی خریدم درشو که باز می کنم برای خالی نبودن عریضه ، آهنگ می زنه

همین الان میام سر می زنم.

قندک شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:07 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر ویس عزیز و بسی نگران. من هم مثل شما و با همین شدت ناراحت و نگرانم.فکر می کنم این سوال اکثر ماست. اما هیچکس جوابگو نیست.در این مملکت چیزهایی که برای مردم مهم نیست برای مسئولین بسیار مهم است و بر عکس.. هرکسی داره سنگ خودش را به سینه می کوبه و راه خودش را میره. حالا اگر دلار شد دوهزار و سه هزار ۵ هزار تومن. چه اهمیتی داره. حالا تلوزیون ال سی دی نخرید. حالا برای دخترتون جهاز نخرید. حالا پسرتون سر کار نرفت هم نرفت. ولی اگر یک شعار دادند خفتشان را بچبید و محکم بکوبیدشان به دیوار این وطن فروش های اجنبی را

مطمئن هستم توجه کردید که دوستان چه صورتشان گل انداخته و پوست شاداب دارند.وروز به روز فربه تر می شوند، چرا که نه؟ همه دو تا پاسپورت دارند، موجودی های میلیاردی دارند.بچه هاشون توی یکی از کشورها دارند درس می خونند، خونه بالای شهر ، ویلا در شمال و جنوب و غرب و کانادا و ....دارند ، تمام شرکت های کلان بالاخره دمشان به یکی ازیشان وصله ،خوب بابا مرگ می خوان برند هندستون.

مریم یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:54 http://2377.blogfa.com/

این کاروان ورزشیمون را من ندیدم ! یعنی کلا افتتاحیه را ندیدم !
توقع ما زیاده بابا وگرنه که مسئولین محترم با تمام قوا!!!!!! دارن مشکلات و تورم را مهار می کنن !

این شعر نسیم شمال را تو دفترم دارم . خیلی باحاله !
اوضاع چطوره ؟

والا مریم جون اوضاع عالیه عالی ، گرگ . میش از یک جوی آب می نوشند


قندک یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:00 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر ویس عزیز و تجدید عرض ارادت. خانومی بنده خودم را عرض می کنم مدام ومرتب زبانا گفتم لیک محال است که من خر شوم اما حالا می بینیم بیش از ۳۳ سال است مرا به انحای مختلفه خر کرده اند و سوارم شده اند.اما همچنان دارم با خودمی گویم که خر نیستم!!!

سلام قندک مهربان . بلانسبت شما ، نه شما و نه هیچکس دیگه خرنیست .همه خیلی خوب می فهمند ولی وقتی جایی هستیم که می گویند اگر بگویید گرانی است ، فتنه انگیزی کردید و یک جرم سیاسیه ، چکار میشه کرد؟

آفتاب یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://aftab54.blogfa.com/

سلام ویس نازنینم .. بذار من یه چیزی برات بنویسم :

حالا که مرغ گرونه و دیگه از قد قدش خبری نیست ...!

همگی با هم : مرغ سحر ناله سر کن ، داغ مرا تازه تر کن

زآه شرر بار ، این قفس را.....برشکن و زیر و زبر کن....

بالاخره این مرغ پربسته از کنج قفس بیرون میاد . مطمئنم

راستی سلام علیکم .چطوری دوست خوبم؟ خوب خوب خوب باش

صادق (فرخ) دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 http://dariyeh.blogsky.com

سلام بچه ای که توی خونه ی خودش نتونه در برابر والدین اعتراضی بکنه و حرف دلش رو بگه ، از یه جای دیگه ای غیر از خونه سر در میآره . ایضا شهروندان دردمند و معترض و گرفتار هم اینطورند.... من فقط در عجبم از صداوسیما و تاسیس شبکه ی ورزش در سیما که با هزینه هایی هنگفت داره مسابقات المپیک رو پخش میکنه ... اون هم برای ما که توی ورزش ، بیشتر از همه مشکل اخلاق و تخصص و تجربه رو داریم .
امیدوارم لااقل یکی دو تا مدال گیرمون بیاد ... التماس دعا

فکر کنم تا امشب دوتا طلا و یک برنز بردیم.مطمئن نیستم.

مریم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 http://2377.blogfa.com/

مرسی خانومی که دعا می کنی . و ممنون از تعریفت که لایقش نیستم . یه عالمه بوس .

سلام عزیزم. خواهش می کنم.شما یک معلم دوست داشتنی هستی

آذرخش سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 http://azymusic.persianblog.ir/

سلام
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
ممنون بهم سر زدی و خوشحالم که خوشت اومده
ببینم این کیف کوکی چه آهنگی میزنه؟آهنگش کوکه؟نا کوکه؟!؟!
امیدوارم همیشه آهنگ های کوووووووووک واست بزنه

اکثراً نا کوکه .ولی گاهی هم خیلی کوکه.

شما چطورید؟ همیشه خوش باشید.

قندک سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر ویس عزیز و مهربان.تجدید عرض ارادت

شرمنده نفرمایید ، سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

قندک چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر ویس عزیز.ارادتمندیم قربان

ما بیشتر

پژمان پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:08 http://www.silentcompanion.blogfa.com

کوتاهی منو به بزرگی خودتون ببخشید
درسته که نتونستم بیام و مطلب بنویسم یا کامنت بذارم اما بارها به یادتون بودم؛ خصوصا دو شب پیش که کلی دعا کردم براتون

اختیار دارید .شما لطف دارید.واقعاً ممنونم که در یک حالت معنوی یاد من هم بودید و دعایم کردید.

ایام به کام

خلیل جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 http://tarikhroze.blogfa.com

سلام،

یادش گرامی باد.

یاد چی گرامی باد ؟

راستی سلام

ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:00 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام
حرف دل بود ویس عزیز
کی دیدو عقاید نسبت به بعضی مسائل عوض میشه فقط خدا می دونه
تاکی و تاکجا باید تحمل کنیم

عوض نمیشه چون ماندگاری خیلی ها در همین نوع نگاهه.

ممنون که به من سرزدی دوست من

قندک یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:14 http://ghandakmirza.blogfa.com

باسلام و تجدید عرض ارادت

سلام از من است. حال شما چطوره؟

پژمان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:47 http://www.silentcompanion.blogfa.com

سلام
حال شما؟
خوب هستین؟

سلام .ممنون من خوب هستم . شما چطور هستید؟

قندک دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر شما. والله اصلا مساله تواضع نیست خداگواهه.مسالهاینه که کسی را نداریم که بدونیم کدام راه درسته و کدام راه غلط.پاک گیج شده ایم.

به نظر من فقط کافیه به ندای دلمون گوش کنیم.دلی که می گه هرچه را برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند.و برعکس. به قول معروف بیشتر مواظب حق الناس باش.ولی این روزها منادیان دین به چیزی که اصلاً فکر نمی کنند مردم، هستند.

جیران سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18

آه ه ه ه .چند سالی هست که نذری نمیگیرم .آخه دلم نمیاد وقتی میبینم عکس پسر بچه ی 4-5 ساله رو که تو سطل زباله دنبال یه تیکه خوردنی میگرده. اینکه خدا دست از سر ما بر نمیداره واسه اینه که باهاش خوب تا نکردیم خب از ما دلخوره لابد. کاش فلکمون میکرد و دردها رو انفرادی میداد نه گروهی یهو کن فیکون کنه.

سلام جیران عزیزم. واقعاً درست گفتی .کاش ...لابد اون بالاها خبراییه که ما نمی دونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد