لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

خداحافظ

مدت هایی طولانی نخواهم بود . از تمام دوستان بسیار عزیزم ، که در همه ی ایام کنارم بودند و با مهربونی هایشان مرا گرم می کردند ، ممنونم . تک تک دوستان دنیای مجازیم را ، که از هر حقیقتی برایم واقعی تر بودند ، به خدا می سپارم . و برایتان شادی و آرامش طلب می کنم. خداحافظ
نظرات 28 + ارسال نظر
ند نیک پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://blue-sky.persianblog.ir

برای چی نیسی؟

سهبا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:03

چرا ویس عزیزم , چراااا ؟

آفتاب جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:37 http://aftab54.blogfa.com/



باز کجا ؟
به سلامتی کجا ؟
لطفا توضیح بدین ؟
همین جوری ؟!!!

صادق (فرخ) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56

می روی و گریه می آید مرا
ساعتی بنشین که باران بگذرد

در این مدت اخیر خودم چند بار آهنگ رفتن کردم و بعد یادم آمد که هر بار خاموشی گزیدم ، دوستانی چون تو مرا به افسون مهر و محبت خویش باز گرداندید .
اینک که می روی و احتمالا بازگشتی نیز در کار نخواهد بود ، من نیز برای رفتن و خموشی بهانه ی تازه ای یافته ام .
امیدوارم در آن دنیا که می گویند سرای امن و آسودن است ، به دیدارت نائل شوم و ..... بگذریم .
به گمانم سودی نخواهد بخشید .

هاتف شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49

سلام
واقعا ناراحت و شوکه شدم از خوندن این پست
تازه داشتم به این رفت و آمدها عادت می کردم که حالا میبینم رفتنی قرار است اتفاق بیفتد...
بسیار متاثر شدم اگر راهی غیر از رفتن هست شاید بهتر باشد...
در هرصورت الخیر فی ما وقع...

قندک شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

اصلنم قبول نیست. من یکی که راضی نیستم. التماس نکن. خداحافظی؟ ینی چی اون وقت؟ بعدشم اینطوری که خداحافظی نمی کنن! اصن فکرشم نمی کردم.اصلا اصل

صادق (فرخ) شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:14 http://dariyeh.blogsky.com

من از تو که یکی از قدیمی ترین دوستانم در این دنیای مجازی هستی ، خاطراتی دارم . گاهی برای هم درددل کردیم و چیزهایی برای یکدیگر نوشتیم و گاهی دلداری و گاهی امید دادیم .
مثل این است که آدم با برادری و یا خواهری و عزیزی در زیر یک سقف مدتها بماند و بعد او بخواهد برود .
برای ما سخت است ... بیش از آنکه برای تو دشوار باشد .
تعدادی از ما به دیدار کامنتها و نوشته هایت ، عادت کردیم و اینک تو برای مدتهای طولانی می روی . می خواستم برای شروع یک کار تازه با تو مشورت کنم ... زهی خیال باطل
مثل دفعات قبل اصرار نمی کنم ویس عزیز
شاید این اصرار و پافشاریها به نوعی دخالت در امور شخصی و خصوصی تلقی شود . اما اگر در آن سوی قاره ها و اقیانوسها هم که باشی میتوانی گهگاه در این کنجی که به نیروی عواطف و محبتهایت ، آباد مانده است بدرخشی .
امیدواریم

نوشته های پراکنده یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

سلام
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
بعد از مدتها تونستم بیام بهت سر بزنم که حالم گرفته شد
امیدوارم زودتر برگردی و جمعی رو از نگرانی خارج کنی

باران دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36

ای بابا!
من دوباره اومدم دیدم شما رفتین که!
.
.
سلام بر ویس همیشه خوب ..
:)

مریم دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:56 http://WWW.2377.BLOGFA.COM

سلام خانومی . کجا رفتی پس؟

ونوس سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:53 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام
آخه چرا؟
ویس عزیز این کار خوبی نیست که آدم عده ای رو به خودش عادت بده بعدم بزاره بره ها من گفته باشم...

الهی هرکجاهستی خوش باشی فقط همین خوشی خوبه

خلیل چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://tarikhroz3.blogsky.com

سلام،

سفر خوش بگذرد. من منتظر برگشتنت هستم با چمدانی پر از سوغاتی!

صادق (فرخ) شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

دیری است که دلدار پیامی نفرستاد
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

باران و بانو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45

سلام بر ویس!

آفتاب یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:07 http://aftab54.blogfa.com/

مهلت مرخصی شما تموم شده .. لطفا برگردین

صادق (فرخ) دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45

بی تو این دفتر خالی تا کی ورق خواهد خورد؟

قندک چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

سلام و درود
این طولانی مقدارش چقدر می باشد ینی؟

صادق (فرخ) یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:48

یک ماه گذشت و به چشمم سالی است .
غرض آن بود تا بدانی که کسانی به یادت هستند و میمانند

آفتاب یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:01 http://aftab54.blogfa.com/

سلام خانم خانما ... یه سلامی .. یه چیزی .. بابا دلمون گرفت خب !

صادق (فرخ) یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:26

نمیدانم این مطلبی را که می خواهم در اینجا بنویسم ، مطلب مناسبی خواهد بود یا نه ؟!! اما تصمیمم آن است که بنویسم .
.... ویس عزیزم ! نمی دانستم و حتی فکرش را هم نمیکردم که در برابر پیامهای علنی و غیرعلنی از جانب دوستان تا بدین پایه سکوت کرده و چنین اراده ای داشته باشی!؟؟
من معترفم که چنین اراده ای نداشته و ندارم ... اگر مرد بودی با همین اراده میتوانستی دل از یار و دیار و خانه و کاشانه و معشوق و دلبر و دلدار برداری و عازم سفرهای پرمخاطره شوی .
می توانستی با همین اراده و عزم محکم انقلاب و یا جنگی بزرگ را رهبری کنی ... تا جایی که من از تاریخ فهمیده ام ، مردان بزرگ که دنیا را تغییر میدهند و پیروزیهای شگفت به دست می اورند تا حدودی شبیه شما بوده اند . به هر حال اگر شما با این تصمیم و اراده ی پولادی بخواهی راه بیفتی تا قله های موفقیت را فتح کنی ، با دوستانی چون من تا مدتها در همان دامنه ها سرگردان و گرفتار خواهی ماند .
یکی عاشق است و یکی خسته و یکی احساساتی و یکی نومید و یکی عصبی و یکی دمدمی مزاج و یکی گرفتار در نوستالوژی و الی آخر
زبانم لال اگر مرد بودی با این اراده ی محکم ، هیتلر را در جیب خویش میگذاردی و حتما دوستان وبلاگستان را که همیشه لنگ میزنند ، در کوره های آدم سوزی به سرنوشتی سوزناک مبتلا میساختی .
بر من خواهی بخشی .... می دانم ! فقط خواستم چیزی بنویسم و برای خود اسباب آرامشی فراهم کنم .

آفتاب سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:56 http://aftab54.blogfa.com/

نمی خوای بیای ؟

تنها چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

سلام دوست عزیز...سایت شماهم مثل سایت پرنیان خیلی زیباست.............................چرا نیستی ویس عزیز؟ راستی معنی اسم زیبات چیه؟
.
.
.
امیدوارم هرجاک میری شاد باشی.

پرنیان دل آرام چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:22




خوب باشی ویس عزیز

برگشتن ت پر بهانه ...

تنها جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

سلام ویس عزیز...من ازسایت پرنیان اومدم :)
امیدوارم دفعه ی دیگه ک اومدم سرآغاز وبلاگت خداحافظ نباشه....

فرید پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57

گاهی خداحافظی, بلندترین سلام است,
خدانگهدار

صادق (فرخ) دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

آدم عجیب غریب در زندگی ام زیاد دیدم ... خیلی خیلی زیاد
اما اعتراف می کنم که نظیر تو را اصلا ندیده بودم .

پرنیان دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:33

ما از اینجا هم سلام عرض کردیم

اینجا کم کم نیاز به نو شدن دوباره دارد.


گفته باشم !

تنها سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:53

آمدم نبودید.......رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد