لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

اردوان کامکار


مدتی بود خانم قشنگ کامکار را ندیده بودم.، امروز خواستم که ببینمش ، خیلی دلم براشون تنگ شده بود، ساعت یک رسیدم کلاس ، در را که باز کردم با چهره ی غمگین منشی کلاس روبرو شدم و کلاس تعطیل بود . رفتیم آشپزخانه و چایی ریختیم و نشستیم.دلیل را پرسیدم ، جواب داد : استاد اردوان که کوچکترین کامکار است ، و نوازنده ی چیره دست سنتور ، دچار تهوع و ناراحتی شده بودند و اورژانس که می آید نمی فهمد و می رود و ایشان دوباره حالشون به هم می خوره ، همسایه که پزشک بوده با ماساژ ، قلب را احیا می کند و به بیمارستان منتقل می شود. آنجا پزشکان می گویند همان حال اول ، در واقع سکته ی خفیف بوده ، که اگر تشخیص داده می شده ، دیگر اکنون در کما نبودند. حتماً صدای سنتور او را شنیدید ، مثلاً در فیلم سنتوری ، یا تکنوازی هایش که خیلی باید سنگ باشی که دلت نلرزد.

ایشان در یک خانواده ی هنرمند بزرگ شدند، اکنون در بیمارستان فرمانیه هستند و برادران و تنها خواهرش هم آن جا هستند. برایش دعا کنیم.

موقعی که می رفتم نسیم خنکی می آمد و من خوشحال و سرحال زیبایی های پاییز را می ستودم و برگ ریزانش را ، ولی نیم ساعت بعد از همان کوچه می گذشتم بدون احساسی ، و چشمم زیبایی ها را نمی دید. چقدر من کوچکم که دنیا را با احوالات خودم بالا و پایین می کنم.


پ . ن : حال استاد اردوان بهتره . از کما بیرون اومدند . ولی هنوز بستری هستند .امروز 8مهرماه است.


نظرات 17 + ارسال نظر
صادق(فرخ) چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:29 http://dariyeh.blogsky.com

سلام ... خبر بدی بود ویس عزیز
کاش همه ی اتفاقات مثل پاییز زیبا و رویایی بودند . اما نه ، اتفاقات در پیرامون ما همواره در مسیری هستند تا زیباییها را نادیده ، پشت سر بگذاریم . در این روزها و سالها چقدر خوب است که هر روز و شب برای دلهای شکسته و قلبهای مریض و سینه های پرسوز دعا کنیم . آرزومندم که دعاهای ما در باره ی اردوان هنرمند نیز دل خداوند را به رحم آورد .

از هر طرف تیر دعا کرده ام روان
باشد ازین میانه یکی کارگر شود
امروز همسرشون گفتند علائم حیاتی پیدا کردند ولی پزشکان نگران بدتر شدن ایشان هستند و تمام تلاششان ثابت نگه داشتن وضعیت ایشان است.
شما که انشاالله خوب هستید.

نوشته های پراکنده چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
اینا همه اش از مضرات سنتوره
اگه گیتارالکتریک میزد روح و روانش تازه میشد و افسرده نمیشد که سکته کنه





اسم گیتار الکترونیک که میاد موهای تنم سیخ میشه از اون صدای جیرشمثل کشیده شدن ناخن روی شیشه

ونوس چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:13 http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام ویس عزیزم
وای خیلی ناراحت شدم از ته دل آرزوی سلامتی می کنم براشون من این خانواده رو خیلی دوست دارم چه سعادتی داری که باهاشون از نزدیک رابطه داری
عزیزم تو خیلی بزرگی که احساس تو روح میده به اطرافت

سلام ونوس عزیزم.
مدت ها شاگرد خانم قشنگ کامکار بودم که تبدیل شد به یک دوستی. اولین گزینه ی اخلاقی این خانواده ی هنرمند ، فروتنی و صمیمی بودنشان است.
من بزرگ نیستم ، لطف داری ، شاید بشود گفت من عاشقم ، عاشق آدمای خوب . آدمایی که هیچ آسیبی به کسی نمی زنند ، چه برسد که هنرمند هم باشند.
ممنون که سرزدی

جمال چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:18 http://baranzolal.blogfa.com

پر باز کن... پرواز کن تا اوج، تا عشق، تا خدا...


می دانم که می رسی.. در طالع تو نیک بختی است پس نهراس پرواز کن...

چه طالع خوبی .خدا را شکر.

صادق(فرخ) پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09

سلام بر ویس عزیز و مهربان
من که خوبم به خوبی دوستان ... اما خواستم خواهش کنم هر خبر تازه ای از اردوان را زیر همین پست بطور پی نوشت بگذاری تا بی خبر نمانیم . از اطلاع رسانی شما ممنونیم .

چشم حتماً.
خوشحالم که خودتون خوبید.خدا را شکر:

آفتاب پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 http://aftab54.blogfa.com/

سلام ویس نازنینم .

متاسفانه من هم خبرش رو شنیدم و بسیار ناراحت شدم.. حدود 20سال پیش من با گروه کامکار ها آشنا شدم و همیشه تحسینشون می کردم به خاطر یکدلی و هنر مندی این خانواده ..


انشاالله خدا کمکشون کنه ..دعا می کنم .

سلام آفتاب عزیزم
واقعاً این خانواده اونقدر با هم متحد و یکدل هستند ، حتی بچه هایشان که نسل بعد از ایشان هستند ، هم همینطور. نزدیک به سه سال استاد بیژن ناراحتی معده داشتند ، نمی دانید همه شان چطور یکدل و با هم تلاش برای بهبود ایشان می کردند که خدا را شکر حالشون خوبه.

تنها پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49

در اتاقی که به اندازه‌ی یک تنهاییست
دل من
که به اندازه‌ی یک عشق است
به بهانه‌های ساده‌ی خوشبختی خود می‌نگرد!
فروغ فرخزاد
---------------------------
امشب
ساقه معنی را
وزش دوست تکان خواهد داد
بهت پرپر خواهد شد.
ته شب
یک حشره
قسمت خرم تنهایی را
تجربه خواهد کرد.
داخل واژه صبح
صبح خواهد شد.
سهراب سپهری

به یه از دوشاعری که دوستشان دارم شعر گذاشتی . ممنون

پرنیان پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:24

دعا می کنم حالشون خوب بشه و به سلامت برگردند کنار خانواده و مردمی که دوستشون دارند.

این روزها همش اخبار بد می شنویم متاسفانه ...

الهی آمین . امیدواریم که خوب بشوند و دوباره مضراب ها را دست بگیرند.

باران شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

خدا رو شکر که بهترن استاد
سلامت و استوار باشن همیشه ..
:)

بله . علایم هوشیاری دارند. خدا کند وقتی خوب شدند مثل سابق باشند.

سهبا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

خیلی دلم گرفت از خوندن این مطلب . امید که هر چه زودتر شفای کامل عطایش نماید پروردگار هستی .
هنوز چهره مغرورش در آن کنسرت و آن نوای شورانگیز در خاطرم هست ...

سلام سهباجان . خوبی؟
حالشون بهتره .خدا را شکر

هاتف یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12

سلام
اینکه ما دنیا رو با احوالات خودمون میبینم به نظرم اصلا چیز بدی نیست بالاخره ما انسانیم با احساس و نمیتونیم احساسات رو در خودمون بکشیم گاهی غمگینیم و گاهی شاد و خود با همون دید هم نگاه میکنیم هرچند نباید بذاریم احساسات برمون غلبه کنن...
انشالا که ایشون هم سلامتی کامل رو به دست بیارن
توکل به خدا...

سلام.
به نظرم باید به داد احوالاتمون برسیم.
امید که خوب بشوند.

صادق(فرخ) دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

سلام ... خوش خبر باشی همیشه
برای شما و همه ی انسانهای شریف و مهربان آرزوی توفیق و سلامتی دارم . مرسی

خدا را شکر
شما هم همیشه سالم باشید

جمال دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://baranzolal.blogfa.com

سلام ویس عزیز
شادترین لحظات را برات آرزومندم
انشاا...همیشه اینطور شاد باشی و ما را فراموش کنید .

سلام .هرگز فراموش نکردم .کمی شلوغ بودم.الان ساعت پنج و نیم صبح است که اومدم سری بزنم. عصری حتماً میام.

تنها چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:48

سبز، تویی که سبز می‌خواهمت...
سبز باد، سبز شاخه‌ها،
اسب در کوهپایه
و زورق بر دریا….!
"فدریکو گارسیا لورکا"
-----------------------------------
پلـک هایت را باز کن !
شعرم را بخوان ..
خودت قافیه سازی کن و
من مراعات
می کنم
ردیف های بی نظیـر تو را ..
و بگو ؛
کدام
فعل ها ،
مُسند ساز است ؟
و بهترین جمله ؛
مُجاز به ایهام است و
استعاره چقدر
تشخیص دادنش
شبیه ِ تشبیه
چشمان ِ تو به چشمان ِ من است ..
و حال ،
با یک تلمیـح ؛
خودت را در داستانِ زندگی ام بینداز ..

سلام دوست من . شعر زیبایی نوشتی . مثل همیشه

خلیل پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

1 - خوشبختانه وقتی این خبر را خواندم که حال ایشان بهتر شده است.

2 - این شما نیستید که دنیا را با احوالات خودتان بالا و پایین می کند، بسیاری این طوریند.

سلام.بله خیلی خوشحالم. حالشون بهتر شده است.
در مورد شماره ی 2 ، من خودم را هم نمی توانم بالا و پایین کنم چه برسه به دنیا.

جمال پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://baranzolal.blogfa.com

21 جمله انرژی زا از آنتونی رابینز
۱- به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید.
۲- با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارتهای مکالمه ای مثل دیگر مهارتها خیلی مهم میشوند.
۳- همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همانقدر که می خواهید نخوابید.
۴- وقتی می گویید "دوستت دارم" منظورتان همین باشد.
۵- وقتی می گویید "متاسفم" به چشمان شخص مقابل نگاه کنید.
۶- قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید.
۷- به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید.
۸- هیچوقت به رؤیاهای کسی نخندید . مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند.
۹- عمیقاً و بااحساس عشق بورزید . ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید.
۱۰- در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید.
۱۱- مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید.
۱۲- دوازده آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید.
۱۳- وقتی کسی از شما سوالی می پرسد که نمی خواهید پاسخ دهید ، لبخندی بزنید و بگویید "چرا می خواهی این را بدانی؟"
۱۴- به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیتهای بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند.
۱۵- وقتی کسی عطسه می کند به او بگویید "عافیت باشد "
۱۶- وقتی چیزی را از دست می دهید ، درس گرفتن از آن را از دست ندهید.
۱۷- این سه نکته را به یاد داشته باشید : احترام به خود ، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن
۱۸- اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند.
۱۹- وقتی متوجه می شوید که که اشتباهی مرتکب شده اید ، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید.
۲۰- وقتی تلفن را بر می دارید لبخند بزنید ، کسی که تلفن کرده آن را درصدای شما می شنود.
۲۱- زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید.


چه جالب !!!!!موارد جالبی بود

کوروش سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 http://korosh3084.blogsky.com/

درود بر تو ویس عزیز و اهل دل
امید که این خاتواده همیشه سایه دار این خاک باشند

سلام . و عرض ارادت
شما خوبید؟ ایشان کمی بهترند . امید که دوباره بتوانند بنوازند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد