لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

یلدا

هورررررررررررررررررررررررررررا من تا چند ساعت دیگه به دنیا میام. تولدم پیشاپیش مبارکم باشهاینم یک گل برای خودم.

شب یلدا به دنیا اومدن خیلی کیف داره.چون هیچ کس یادش نمیره اینم یک کادو به خودم اینم یک موزیک برای خودم از نوع شیش و هشت

نظرات 15 + ارسال نظر
پرنیان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:15

بابااااااا ! یه کم خودت رو تحویل بگیر


تولدت خیلی خیلی مبارک . مرسی که به دنیا اومدی

این رو علی الحساب بگیر

این عکسشِ . بعدا" خودش به دستت می رسه

عجیب خودمو تحویل می گیرم
چیکارکنیم
همین عکسشم برام عالیه زحمت نکش

ستوده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:23 http://و

تولدت مبارک ویس عزیزم انشالله همیشه سالم وخوشحال ببینمت .هزار شاخه کل تقدیم تو عزیزم:

چقدر کادو دادی مرسی .

ستوده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:27 http://و

تولدت مبارک خانمی عزیزم یک بار نوشتم برید .هزار بار مبارک برای ارزوی روزهایی بر از شادی وسلامتی دارم

نخیرم کامنتت نپرید .خوش به حالم شد

petonia شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:45 http://bestnotes.blogsky.com

تولدتان مبارک

ممنون عزیزم.

نوشته های پراکنده یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
خوشی؟
به به
مبارکا باشه
ایشالا بخیر و سلامتی و خوشی 120 سال زندگی کنی و حالشو ببری

آفرین. ببین 6 و 8 چقدر از اون موسیخی سنتی ها بهترتره

ای بابا حالا لازم نبود این همه زحمت بکشید. یک کادو هم کافی بود.بنده نوازی کردید
خدا نکنه 120 ساله شم.
باید خدمتتون عرض کنم 6 و 8 هم جز. موسیقی ، نه موسیخی ، ایرانی
می باشد.
شما مو ی تنتون از شنیدنش سیخ میشه
یلداتونم مبارک باشه.

جمال دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:25 http://baranzolal.blogfa.com/

سلام ویس عزیز
تولدتان را صمیمانه تبریک عرض میکنم
انشاا... خداوند طول عمر با عزت و سر شار از خیر و برکت و سلامتی بهتان ببخشد .
عجب با یلدی هماهنگ شدی
شانس دیگه و این نسیب هر کسی نمیشه
بابا تو دیگه کی هستی
لطفا کادوها تحویل بگیر از اشنویه تقدیم می شود

به به چقدر کادو ، چقدر گل ، خیلی خوش به حالم شد. حالا چه جوری این همه کادو را باز کنم
در هر حال ممنون . شب یلدا به دنیا اومدن باعث میشه هیچکسی تولدت را فراموش نکنه

سارا دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:19

تولدت مبارک ویس عزیزم
بهترین تاریخ رو برای تولد انتخاب کردی
انشالله به همه آرزو های قشنگت برسی عزیزم

سلام . در واقع مامانم بهترین تاریخ را برای تولدم پیدا کرده نیمه شب یلدا !!! دلم براش می سوزه چه وقتی هم درد کشیده ، حتی الان که دیگه رفته ، باز هم دلم براش می سوزه که در چنین شبی بچه اش را به دنیا آورده..
چقدر کادو به من دادی .ممنون یک دونه کافی بود عزیزم.

ونوس دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:23

عزیزم تولدت هزار بار مبارک باشه
الهی اونقدر عمر کنی که خودت از این دنیا خسته بشی 100 یا 120 سال مهم اینه لذت ببری و شاد باشی
هزار شاخه گل رز تقدیم تو دوست خوبم

ای وای عجب دعایی !!! خدا نکنه ،
ونوس جان خیلی ممنونم . لطف داری . به به هزار شاخه ی گل
دوست دارم.

معصومه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:07

ماچ بارون شدم . به به حالا بذار کادو را باز کنم. یه دل مهربون توش هست. ممنون چه کادوی خوبی

پژمان چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 http://www.silentcompanion.blogfa.com

درود
زادروزتان که همراه با زایش مهر و روشناییست فرخنده باد (با کمی تاخیر و پوزش).
تندرست و شادمان باشید.

سلام دوست من . ممنون که به من سر زدید . با امید سالم بودنتان.

مهستی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

سلام .

هورااااااااااا

تولدت مبارک.دیدم سایه سنگین شدی

نگو تولدته...

ایشالله صد ساله نه یک صد و بیست ساله شی.

سلام دوست من
سایه ام کجا بود
گرفتار بودم. ولی خوشحال شدم اومدی به من سرزدی

مریم چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

چقدر دیر رسیدم ویس عزیزم
ببخش خانمی
شرمنده ام
تولدت مبارک عزیزدل

نه بابا اشکال نداره.
ممنون عزیزم

معصومه پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:52

تو خیلی مهربون هستی ویس عزیزم

لطف داری. ولی اینجوریا هم نیست گاهی خیلی هم بداخلاق میشم با ده من عسل نمی تونند بخورند

مهستی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

سلام

دیدی چی شد؟؟؟؟

کادوت یادم رفت

هزار تا بوس هدیه ی تو دوست عزیزم.

بابا زحمت نکش . همینکه اومدی ممنون دوست من

باران خان! دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:08

ما دیر رسیدیم گرچه خبری از کیک و شیرینی هم نبوده ظاهرا!!!
ولی مبارررررررررررررررررررررررررررکاااااااااااااااا باشه 70 سالگی تون به هرحال!!!!

چرا سن منو این قدر کم می کنی
خوب از کادو هم خبری نیست دیگه
ولی به هرحال خوش اومدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد