لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

سیمین غانم

تلفن ها از الان شروع شده و همه می پرسند تعطیلات چند روزه ی هفته ی آینده چکار می کنی ؟ و جالبه که همه می دونند که هیچکار نمی کنم. یعنی دلم نمی خواد. کاش همه برند و بهشون خوش بگذره و من هم کارای خودمو و تنهایی خودمو داشته باشم. وقتی تنها میشم یه نفس راحت می کشم ، آخیش آشپزخانه تعطیل ، اخبار فلان جا و فلان جا تعطیل ، سکوت ، حرف اضافی نمی شنوی ، ولو میشم کتاب می خونم ، فیلم تماشا می کنم . راه میرم و کسی سر به سرم نمی گذاره. این یعنی خوشبختی. ولی توجه کردید در چنین تعطیلاتی استخر ها بسته است . باشگاه انقلاب بسته است .!! چرا؟

واقعاً چرا بارون نمیاد ؟ شاید شب ژانویه برف بیاد ، هوا خیلی آلوده است . حالت تهوع گرفتم وقتی رفتم بیرون.

ولی یک خبر خوب برای هفته ی آینده هست که از الان خوشحالم. کنسرت بانو سیمین غانم در تالار وحدت روز جمعه سیزده دی . البته آقایان نمی توانند بیایند و بلیط ها در کمتر از چندساعت فروخته شد ، گل گلدون ، قلک چشات ، مرد من ، صداشو خیلی دوست دارم. ظاهرش خیلی ساده است ، مثل مامان ها لباس می پوشه ، ولی حنجره اش ، به به عالیه ، از الان جاتون خالی




نظرات 3 + ارسال نظر
خلیل جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:22 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

خوش بگذرد. جای ما هم یک دسته گل ببرید.

سلام . باشه حتماً . جای همه خالی.

نوشته های پراکنده شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
خوشی؟
خوشبحالت. نمیشه ما هم چادر سرمون کنیم بیایم؟می گردن؟
بهت خوش بگذره
جای ما هم خالی کن
روزهای خوبی داشته باشی

سلام . خوبم . شما چطورید؟
عجیبه که شما خانم غانم را دوست دارید!!!!
عجیب می گردن که مبادا موبایل نداشته باشی که خدای ناکرده زبانم لال عکس بگیری
حساب کن ما کجا موندیم
خیلی خوش می گذره هروقت ایشون در ایران کنسرت داشته رفتم. ایشون خیلی مهربونند . از الان دارم ذوق مرگ میشم.

پرنیان یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

سلام عزیزم

به به تعطیلات بدون مسئولیت آی می چسبه

خوش بگذره کنسرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد