لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

جنون


آمدن هوای اورانیوم دار  ، آلودگی بالای هوا به خاطر هر کوفتی ، پا دردم ، عقب افتادن قسط هایم ،کمبود دارو ، پایین آمدن سن فحشا ، تورم ، کمی حقوق کارمندان تامین اجتماعی ، کودکان کار ، مشکلات زنان سرپرست خانواده ، اعتیاد با مواد جدید وارداتی ، نزدیک شدن شب عید و بهت پدر خانواده ،  هیچ کدوم به اندازه ی شکسته شدن ناخن هایم ناراحتم نکرد.

در تهران 4000000 بیمار روانی زندگی می کنه فکر می کنید درجه ی جنون نویسنده ی بالا چند است ؟

آیا قات زده ؟

آیا مزاح می کنه ؟

آیا یک لوس وننر است ؟

آیا الکی خوش است ؟

آیا از واقعیت دور است؟

آیا غم نان ندارد؟

آیا خودشیفته است؟

آیا یک طفلکی بیگناه است که بدنش کمبود کلسیم دارد ؟

آیا پول ندارد ناخن بکارد؟

آیا باید در بیمارستان روانی بستری شود؟

آیا احتیاج به شوک برقی دارد؟

آیا باید بچه دار شود؟

هرکسی است دغدغه ی ذهنی خودش را دارد ، چکار کند بیچاره !!!!


نظرات 11 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 http://najvaye-tanhai.blogsky.com/

نگارنده فقط کمی دلش خنده میخواد و کمی هم شادمانی... همین
مریم بزرگمهر هستم دکترای روانشناسی فضولی از دانشگاهِ همین حوالی

آخ گفتی خانوم دکتر !!! مدتیه از ته دل نخندیدم. یعنی چیزی برای خنده نیست.

دفترچه خاطرات من پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 http://manvato1358.blogfa.com

آسمان می بارد گل میمیرد.
تو نه گل باش نه آسمان
.زمین باش تاآسمان برای تو بگرید و
گل برای تو بمیرد
پیش منم بیا

سلام اومدم . بخش کامنت تعطیل بود.ممنون که به من سر زدید.

خلیل دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:50 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

ناخن هم بخشی از دنیا است!

باید بهش رسید.

نوشته های پراکنده چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 http://thunderb.blogfa.com/

مرفه بی درد به تو میگن دیگه

باران چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:35

والاه!!!

به خدا

آفتاب جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:23

سلام عزیزم .. اینجا ایرانه نازنین .. من جوان های 12 ،13 ساله رو می بینم که اعتیاد دارند .. خدا نجاتشون بده .. باید عامل اصلی رو که مواد رو پخش می کنه تکه تکه کرد .

چند روز پیش دیدی اخبار بیست و سی چی می گفت ؟ ارازل و اوباش رو می گرفتند و بعد از دوساعت ولشون می کردند چون زندانها پر شده ..

سلام آفتاب مهربون. اتفاقاً هر بار که خوندم کسی جایی زورگیری کرده و یا آدم کشته ، سابقه دار بوده. زندانی های معمولی را زود آزاد می کنند.!!!!

پژمان یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 http://www.silentcompanion.blogfa.com

سلام
خوبید؟ چه خبرا؟ کم پیدایید....

سلام دوست من .
قاطدک ! هان چه خبر آوردی؟
از کجا وز چه ( که ) خبر آوردی؟
همین گوشه کنارا هستم. به نوعی اشتیاق وب نویسی را از دست دادم.شاید دوباره شوقی بیاید .
شما خوبید؟ سلامت هستید؟ امیدوارم خوب خوب باشید.

ونوس دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:25

سلام عزیزم
صبح عالی متعالی
مرسی از لطفت چی بگم که من خودم الان یه مجنون به تمام معنام غصه آینده نا معلوم که بزرگامون مثل پیامبر گفتن غصه شو نخور چیزی که نیومده غصه خوردن نداره اما مگه میشه همه اینا درسته اما چه کاری از دست کی برمیاد

صبح عالی پرتغالی
ونوس جان همه مون داریم خودمونو می کشونیم که نیفتیم. تنها دلیل روی پا بودن من همین اعتقاداتم است . حسی که یاد گرفتم تربیتش کنم. وگرنه کارم زاره.

جمال دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:07


سلام و علیکم ویس عزیز
دوست عزیز آرزوی شاد کامی و موفقیت شما را از خدا خواستارم
مانا باشید

سلام . ممنون . شما هم همیشه خوب باشید و سلامت .

پرنیان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

سلام
من شاید ده بار اومدم کامنت بذارم نشد! الان رفتم پشت یک کامپیوتر دیگه . نمی دونم از وقتی قالبت رو عوض کردی اینجوری شده و یا از وقتی سیستم های کامپیوتر ما رو اینجا تغییر دادند!
ببینم این بار می شه کامنت گذاشت آیا!

سلام . فکر کنم سیستم ها به هم خوردند چون منم برات کامنت گذاشتم همین اتفاق افتاد. خوشحالم که به من سر زدی .

پرنیان چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:16

شد ... شد ... شد

هورا !

هوررررررررررررررررررررا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد