لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

همایون شجریان

یه جایی خوندم " نیازمند یک اتفاق خوب برای افتادن هستم " خیلی جمله ی قشنگیه .منم منتظر این اتفاق بودم ، مدتیه پام خیلی درد می کنه و بعد از ام آر آی و سونوگرافی داپلر کاشف به عمل آمده که مینسک زانوم پاره شده , بعضی از خبرگزاری های داخلی ( دوستانم ) و خارجی ( خواهرم ) بر این باورند که از تبعات افتادن پارسال است و بعضی از ستون پنجم معتقدند که از پام زیادی کار کشیدم .اما خودم بر این باورم که پیش آمده و باید درست شود.قبل از عید عمل می کنم . نظر چند متخصص را پرسیدم و همه عمل را پیشنهاد کردند. بگذریم ، اتفاق خوب برام دو تا بود یکی بارونی که اومد و یکی هم رفتن کنسرت همایون شجریان ، دیروز ، بود. با پرنیان عزیزم رفتیم برج میلاد ، چون زود بود کلی شیطونی کردیم و خرید کردیم و بلیط ما برای سئانس اول ، یعنی شش و نیم بود .هشت تموم شد .بازم حیفمون اومد برگردیم رفتیم طبقه ی چهارم و روی مبلمان رو به شهر نشستیم و تهران چراغانی را تماشا کردیم. خیلی برج میلاد زیباست . انگار رفتیم یک کشور دیگه

کنسرت همایون ، که عاشقشم ، با ارکستر مجلسی تهران اجرا شد. رهبر ارکستر بردیا کیارس بود . جالب بود که تنبک را آیین مشکاتیان زد. نسیم وصل و هوای گریه و قطعاتی از مولانا و مشیری و رهی اجرا شد. در قسمت بیز مرغ سحر خوانده شد فوق العاده بود. البته راستش کلی صابون زده بودم به دلم که شاید استاد شجریان هم بیاید ، که نیامد . چقدر همایون محجوب و دوست داشتنیه . وای عاشقشم. راستی همانجا بلیط کنسرت علیزاده را خریدیم برای جمعه. خلاصه هرچی پول داشتیم خرج کردیم و خوش و خرم اومدیم خونه . این دو تا خوش تیپ یکی پرنیانه یک منم

شعر هوای گریه از بانو سیمین بهبهانی را براتون می نویسم. شاهکاره :

دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من

گر از قفس گریزم ، کجا روم ، کجا من

کجا روم که راهی به گلشنی ندارم

که دیده بر گشودم به کنج تنگنا من

نه بسته ام به کس دل ، نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج ، رها رها رها من

زمن هر آن که او دور ، چو دل به سینه نزدیک

به من هر آ ن که نزدیک ، ازو جدا جدا من

نه چشم دل به سویی ، نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی به یاد آشنا من

زبودنم چه افزود ؟ نبودنم چه کاهد ؟

که گویدم به پاسخ که زنده ام چرا من ؟

ستاره ها نهفتم در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من

این غزل تا مرز جنون آدمو می بره و غمگین می کنه. خیلی دوستش دارم . یک بیلان کاریه خود آدم به خودش.

نظرات 7 + ارسال نظر
خلیل چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:18 http://tarikhroze3/blogsky.com

سلام،

" زمن هر آن که او دور ، چو دل به سینه نزدیک
به من هر آ ن که نزدیک ، ازو جدا جدا من "

ولی مثل این که برگزاری رسمی روز جهانی زن در " خانه اندیشمندان علوم انسانی " کمی از جدایی ها کم کند. مبارک باشد.

سلام .ببخشید دیر اومدم. خوبید ؟ چی مبارک باشه ؟ روز زن ؟ ای آقا چه مبارکی
خوب باشه ، ممنون

آفتاب پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

سلام عزیزم .. خوش بگذره با پرنیان جاااان!

به ما هم نظری افکنید لطفا ... منم میام

سلام . خواهش می کنم . باشه دفعات بعد . تازه جمعه هم رفتیم کنسرت حسین علیزاده. عالی بود.جات خالی

جیران دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:22

سلام عزیز دل
اول بگم که بابت پاتون خیلى ناراحت شدم و امیدوارم بزودى دوباره پاتون تواناتر شما رو ببره به کنسرتها و هر جاى خوبى که از اوج لذت رو همون پا بند نباشید.
زمن هر آنکه او دور،چو دل به سینه نزدیک
همیشه به یادتونم ،دلم هم خیلى تنگ شده براتون

سلااااااااااااااااااااااام. چطورید ؟ دانمارک خوش می گذره ؟ عکساتون که عالیه.خیلی خوشحالم که جایی هستید که دوست دارید.
همیشه فکر می کردم با ورزش و شنا تونستم پاهامو سالم نگه دارم.ولی خوب حادثه خبر نمی کنه ، شد دیگه. ولی عملش راحته . ممنون که حالمو پرسیدید. دل من هم برای شما تنگه. به امید داشتن روزهای عالی برای شما و پسر عزیزتان.
پیشاپیش عید هم مبارک/

نوشته های پراکنده چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 http://thunderb.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
حال و احوال؟
اون زمانا که بچه بودیم بهمون می گفتن اگه با توپ پلاستیکی فوتبال بازی کنین مینیسک پاتون مشکل پیدا میکنه
نکنه تو هم زیاد فوتبال بازی می کنی؟
ایشالا مشکلی نباشه و اونچه واست خیره پیش بیاد و خوب و روبراه بشی
خوشحالم بهت خوش گذشته. اتفاقا چند روزی هوس گوش کردن به آهنگ های سنتی کردم.
همیشه خوش باشی و خوش بگذره
عیدتم پیشاپیش مبارک

سلام . شما چطورید ؟ کارها کمی سبک شد؟ من بسکت زیاد بازی کردم.
واقعاً می خواهید سنتی گوش کنید
به شما هم خوش بگذره و عید مبارک/

جمال پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 16:12 http://baranzolal.blogfa.com/

با سلام و درود وتحیات بر دوست صاحب دلم ویس عزیز
دوست ارجمندم انشاا... سلامتی خویش را بزودی بازیابید و قدر سلامتی خود را بدانید و بیشتر مراقب باشید
مهربانا پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را خدمت شما تبریک عرض می کنم
دعوتید به :بوی بهار می آید

سلام . عید شما هم مبارک باشه . سالم و شاداب باشی تا همیشه ی ایام.

ونوس جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

سلام دوست خوبم بله شما دوتا کل معلومه که خوشتیپین برات ارزومی کنم زود خوب بشی مواظب خودت باش چقدر این ترانه زیباست ممنونم ازت
من عاشق باران تویی گروه چارتار شدم هرچی گوش میدم سیرنمیشم
روزگارت خوش عزیزم

جای شما بسی خالی بود. من این گروه را نمی شناسم.ولی حتماً خیلی خوبه که شما دوستشون دارین. عید شما هم مبارک.

پرنیان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:44

سلام
خیلی عالی بود . کنسرت علیزاده هم خیلی خوش گذشت. برج میلاد هم حال و هوای خودش رو داره ولی بهتره هیچ وقت روزهای آخر هفته نرفت. فقط وسط هفته.

امیدوارم به زودی مشکل زانوت حل بشه.

سلام . بله خوش گذشت . این روزا همایون با پورناظری کنسرت داره به نفع خیریه.البته ما که نمی رسیم. بعد از عید انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد