لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

دریاب

پرم از شعر وترانه.گیسوافشان در دشتی از شقایق.تمام من در کششی به سوی هر آنچه پیوسته از آن نهی می شوم سریان می یابد.دراین جذبه به تمنای خواهشی دست نیافتنی می روم.می روم تا مگر بیقراری هایم اندکی،شاید،به قرار آید.دو سه پله تا کرانه /دوسه خنده تا ترانه/تو مراد عشق بودی/من وما و او بهانه

نظرات 5 + ارسال نظر
alireza چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede poste " JAVANAN CHERA " bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.

فتح باغ چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34

امان از این روح سرکش !‌
این یکی خیلی خوبه :‌ دوسه پله تا کرانه . دوستش دارم

مهسا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:22 http://mahsa7272.blogfa.com

سلام همونطور که علیرضا بهش اشاره کرد نماز روزه هات قبول باشه .برات آرزوی سربلندی وموفقیت دارم به شرطی که دعا کنی سال بعد این موقع دانشگاه قبول شده باشم به دل نگیر شوخی کردم .خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم . بای

مهسا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:17 http://mahsa7272.blogfa.com

سلام چطوری همسایه؟میخوام بدونی که من خیلی اهل تغییرم میخام دوباره نظرتو راجبع وبلاگ متغییرم بدونم bye

حتما

صوفیا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09

زیبا و معنا دار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد