لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

پاییز

امشب پاییز یواشکی سرک کشید.چند روزی آستین برچهره ،گاهی ،لحظه ای رو نشان می داد.ولی بوی خاک خیس دستش را رو کرد و لو رفت.م،امید گفت:پادشاه فصل ها پاییز است.رقص رنگ روی برگ ها،باد،بارانکی خرد خرد،نفسی تا اعماق بعد از فصل آتشین امسال.چقدر ذوق می کنم.عاشق این فصلم.پاییز دمدمی مزاج است.آفتاب،یکدفعه باد و خاک،گاهی باران،کمی چاشنی ی سرما.بوته های گل رز خوشحالند،باور کن.ابتدای آمدن این فصل،دوباره برگ جدید و گل.باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟خنده اش خونی است در رگ ها،می چمد در آن /پادشاه فصل ها پاییز.در برگ ریز خزان ،راه رفتن در خیابانی طویل را با خش خش برگ ها دوست دارم.۱شنبه۲۸شهریور

نظرات 6 + ارسال نظر
عارف دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 http://www.jahannet.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و با محتوایی داری ... راستی ازت خواستم به وب دعوت کنم
تا کمی سرگرمی و گشت و گذار نتی داشته باشی ... خوشحال میشم به وب ما سر بزنی ..
در ضمن نظر خود را فراموش نکن ... در صورت موافق بودن با تبادل لینک اول ما را نام
"دانلودستان بلاگفا" لینک کن بعد خبر بده تا لینک بشی ... از محصولات سایت هم دیدن کن

عکس های داغ داغ از بازیگران سینما دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 http://farsi1family.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی بود
منم تازه به روز کردم بیا ببین

فتح باغ سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 http://fathebagh.blogsky.com

چه رازی دراین فصل نهفته است که تمام عشقها با آمدنش از خاک حافظه ها سر برون می آورند . آنجا که خاطراتت را همچون طلای نابی به زیر خاکی پنهان کرده ای تا سر فرصت !‌
و چه فرصتی بالاتر از پائیز زیبا ... ومن چقدر عاشقترم در این روزها ...

فرخ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:45 http://chakhan.blogsky.com

چقدر پاییز دوست داشتنیه ویس !!
مخصوصا برای تو که منو یاد منظومه ویس و رامین میندازی...
همش عاشقانه و دوست داشتنیه .









ممنون،همسایه

صوفیا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42

پاییز همون بهاره که عاشق شده.چقدر دوسش دارم فکر کنم تموم ادمهایی که قلب تپنده دارند پاییز را دوست دارن

هومن یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:15

من پاییز را به انتظارم
شاید لابه لای برگریز تبریزی خانه امان
به خوابی ابدی فرو روم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد