لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

من

داشتم می گفتم،کجاش بود،آهان ،دور زدم رسیدم اول خودم.دلمشغولی ها لحظه ای است.هر جا می رم عجیبه خودم را هم با خودم می برم.گاهی یواشکی می خوام جاش بذارم و در برم،وقتی می رسم اون جلوتر از من رسیده،درست مثل زن اثیری در بوف کور.درمن بامن.نه گریزی،نه گزیری.یاد یه لطیفه افتادم برای خودم تعریف کردم ولی به جای خنده گریه ام گرفت ،چون این جوک را حتما یه کسی برای من ساخته،اما جوک:یه پسر مشدی به دوست تهرانیش می گه:نمی دونم چرا هر جا می رم خواستگاری جواب رد می شنوم.دوستش می گه خب وقتی در می زنی می پرسند کیه؟چی می گی؟می گه خب میگم مویوم.دوستش میگه نه دیگه باید بگی منم.چون دخترای تهرونی از شهرستانی ها خوششون نمیاد.پسره می گه خب اگر بگم منم در را که باز کنند می بینند مویوم،اونوخ چی؟

نظرات 12 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:33 http://aliaghagolebagha.mihanblog.com/

به مشهدی ها توهین نکن ها! حالا تهرانیا خیلی غلط کزدن خوششون نمیاد فک میکنی شهرستانیها از تهرانیها خوششون میاد؟

دوست خوبم اگر دقیق می خوندی می دیدی که اتفاقا خواستم بگم که هر کسی هر کجایی هست می خواد همونجایی باشه درضمن من عاشق امام رضا ومخلص مشهدیا هم هستم.

محمود سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:07

سلام
یاد ترانه ی
لیلا در وا کن مویُ م افتادم...

علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://www.taktamp.iranblog.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری اما حیف آمار بازدید کمی داری میخوای آمارت بالا بره اونم کاملا رایگان.
این روزها تبلیغات خیلی گسترده تر شده به طوری که این تبلیغات توسط برنامه های اسپمر صورت میگیرد که میتواند بهترین راه افزایش بهره برداری از سایت یا محصول باشد در این راستا پی سی ول باز برای شما برنامه ای را آماده کرده که میتواند در بین سایتهای فارسی اولین و بهترین باشد خوب نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی تهیه شده است

قابلیت ها:
محیط کاربری ساده و فارسی
امکان ارسال کامنت به جدیدترین وبلاگ های بروز رسانی شده
پشتیبانی از چهار سرویس وبلاگ دهی فارسی پرطرفدار
قابلیت بروز رسانی خودکار در جهت رفع مشکلات احتمالی
قابلیت نمایش عناوین پست وبلاگ های موجود در لیست بروز رسانی
قابلیت ویرایش و اضافه نمودن امکانات جدید بر اساس نیاز کاربران
قابل اجرا بر روی ویندوز های XP ، Vista وSeven


حتما یه سری به ما بزن

دیگه عصبانی نیستی؟

ali سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://www.ghaemiyeh.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به سایت ما هم یه سری بزنید
اینجا می تونید برای موبایل نرم افزارای خوبی رو دانلود کنید
www.ghaemiyeh.com

ققنوس خیس سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:41 http://ghoghnoos77.blogsky.com

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

فتح باغ سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:35

و به قول فروغ ... من آنقدر مرده ام که هیچ چیز مرگ مرا دیگر ثابت نمی کند ... خودم را می گویم ویس عزیز ... خودم .
این روزها چقدر خاکستری شدند دوباره ...

تو پاییز رنگی باش.

فرخ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:43 http://chakhan.blogsky.com

سلام ویس عزیز ... لطیفه با حالی بود... واقعا دخترهای تهرانی از پسرهای شهرستانی خوششون نمیآد؟
جالبه .. تازه داره چشم و گوشم باز میشه!!!

دزیره جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08

یکی نیست بگه اخه عزیز دل برو از شهر خودت زن بگیر که دچار این گرفتاریها نشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برزین جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:25 http://naiestan.blogsky.com

سلام
خوشحالم از آشناییت دوست عزیز
ممنونم از کتابی که معرفی کردی ، امیدوارم بتونم تهیه اش کنم .
موفق باشی

ممنون که به من سرزدید.در مورد کتاب هم خواهش می کنم .امیدوارم باشد

صوفیا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38

خیلی با حال بود.

جیران دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:09 http://lahzehayenab.blogsky.com

مدتها بود که من من نبود . منم گم شده بود . شده بودم من او . من اویی که اوی خودش بود . من خودش بود . حتی خود خودش بود . .... حالا مدتیست منم رو پیدا کردم منم رو پس گرفتم . من خودم شدم . بدون اینکه بدونه! حالا هم من منم . من خودم . هم من او . هم اوی او. حالا هم من خودمو دارم هم من او را .

چقدر خوبه که من خودت را پس گرفتی.کمی کوتاه بیایی می بینی همه وجودت را در اختیار گرفتند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد