لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

لحظه های ناب

درآن سوی شب وروز چه قلب های بزرگی که می تپند هنوز

روزمبادا

با این عبارت درگیرم  -روز مبادا-دوستم تو شرایط وحشتناکی از نظر مالی بود.پدرش عتیقه جمع می کرد.بهش گفت :یه تیکه از این ها رو اگر بدی تمام گرفتاری ی من تمام می شه.واودر جوابش گفت این ها مال روز مباداست.مادر دوستم مرده بود واین آقا تجدیدفراش کرده بود.چند روز بعد از خواهش دختر از پدر ،اومرده بود وتمام اموال روز مبادایش ناپدید شد.توسط بانوی جدید.که به نظر من نوش جانش.سعدی یه جایی می گه:چشم تنگ مرد دنیا دوست را/یا قناعت پر کند یا خاک گور.بعضی ها فکر می کنند هزار سال زنده اندوهمیشه می رن ختم دیگران.بعضی ها عشق پول جمع کردن دارند مثل موش و یا مورچه.بعضی ها آرزوهای درازمدت دارند یعنی ۸۰سالشان است ولی برای ساختن یک برج خودشان را آماده می کنند.وبعضی هاوبعضی ها وبعضی ها.راستی خودم از کدام بعضی ها هستم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
برزین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:11 http://naiestan.blogsky.com

حکیم نیشابور صدها سال پیش گفت :

روزی که گذشت از او یاد مکن
فردا که نیامده است فریاد مکن

بر نامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن


فقط داریم عمر بر باد می کنیم .................

صوفی ابن الوقت باشد ای رفیق/نیست فردا گفتن از شرط طریق ویا در شعر معاصر:ببین عقربک های فواره در صفحه ی ساعت حوض زمان را به گردی بدل می کند.

فتح باغ سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:35 http://fathebagh.blogsky.com

می دونی چیه ؟ من الان دلم می خواد یه عالمه پول داشته باشم پنجاه میلیونش رو هم بدم به تو .
اصلا هم مبتلا به سندرم دان نمیباشم ... باور کن !‌

منم دلم می خواد همین الان تورو ماچ کنم.اصلا هم نظری ندارم جز سوء....باور کن

فرخ سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:09 http://chakhan.blogsky.com

شما درویش و عاشقی .. ویسی در انتظار رامین !!!
لیلایی در انتظار مجنون و عذرایی چشم به راه وامق!!!
امیدوارم که درست گفته باشم ..

با من مدارا بیشتر کن ساقی امشب.

دزیره چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:26

خداوندا برای همه بندگانت ان قدر ببار که بتوانند از طریق تو گرفتاران را سیراب کنند.امین

صوفیا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28

زندگی به من نشان داد دم را غنیمت شمارم و برای ایندگانم جمع نکنم.شاید خود خواهی بیش نباشد.

جیران دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:28 http://lahzehayenab.blogsky.com

شما از اون نوع بعضی ها هستین که من خیلی دوست میدارمشون

منم دوست می دارمتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد